top of page
Zoeken
mdevos123

Roze wolken en donderwolken

Genetica bracht ons al vroeger dan verwacht het verlossende antwoord, het belangrijkste was dat we al zeker 2 embryo’s hadden die niet aangetast zijn met Marfan en van uitstekende kwaliteit zijn!

Gaat onze wens dan eindelijk in vervulling?

Onze roze wolk werd als maar groter en groter.


Nu was het kwestie van wachten op een nieuwe cyclus, dit duurde toch wel even.


Intussen ben ik ook accupunctuur gestart, om mijn lichaam meer te ontspannen, mijn baarmoederslijmvlies goed te laten opbouwen en om een innesteling te bevorderen.


Helaas zijn onze terugplaatsingEN steeds uitgedraaid op een negatieve zwangerschapstest.


De eerste keer waren we er nog realistisch in dat de kans groot was dat het niets ging zijn, de keer daarop kwam pakken harder aan.


Waarom doet mijn lichaam niet wat het moet doen?!

Ik voel me gefaald als vrouw, waarom kan mijn lichaam zelfs een goed embryo niet blijven vasthouden?


Veel twijfel begint te spelen,

kunnen we dit nog eens aan?

Mentaal? Fysiek? Financieel?


Want we moeten over tot een nieuwe eicelpunctie, nieuwe genetische testen op hopelijk nieuwe embryo’s.


Twijfel speelt maar gelukkig heb ik een goed opvangnet.

Alsook heb ik zeer goede artsen waarbij ik mijn twijfels kon uiten en hart kon luchten.


Na een nachtje slapen hebben we besloten toch door te zetten.

We gaan voor een volgende poging.


En toen kwam na de regen, de zonneschijn.

Een collega van mij stelde voor een crowdfunding op te starten om de genetische kosten wat te onderdrukken.

Ik was hier eerst wat sceptisch over, maar had niets te verliezen ermee.


Mijn gedacht hierover veranderde al snel.

Op korte tijd kwamen al heel wat donaties binnen.


Op naar de 4de eicelpunctie, op naar ons wonder.


Onze crowdfunding is terug te vinden op volgende link:



85 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page