top of page
Zoeken
mdevos123

3de keer, goeie keer?

16januari2024


Hier gaan we weer, terug volop in de hormonen. Deze keer heeft de fertiliteitsarts gekozen om “zwaardere” hormonen op te starten voor deze stimulatie.

Bij deze voel ik ook de impact op mijn lichaam, mijn mentale.

We blijven vol goede moed doorzetten en tellen af naar de volgende eicelpunctie


22 januari 2024


Het is zover, punctie tijd!

Ondanks ik nu al weet wat me te wachten staat blijft het toch heel spannend.

Hoeveel eitjes zou ik deze keer hebben?

Zouden ze van goede kwaliteit zijn?

Hebben de andere hormonen hun werk gedaan?

Gelukkig is het snel mijn beurt en lig ik weer vol spanning op de gyneacologische stoel.

De arts en vroedvrouwen stellen mij weer op mijn gemak en de punctie verloopt vlot.

Voor ik het weet lig ik terug in mijn bed en wacht ik vol ongeduld op het nieuws hoeveel eitjes we hebben.

Ik zie na een tijd de arts haar ronde doen en komt met goed nieuws; 14 eicellen!

Daar moet ons lucky egg toch wel tussen zitten?


23 januari 2024


Het verlossende telefoontje is er al snel, van de 14 eicellen hebben ze er maar liefst 13 kunnen bevruchten!

Nu gaan ze 5 dagen de kweekglaasjes op, het weekend de diepvries in en dan weten we maandag met hoeveel genetica verder kan


Results are in!

Maar liefst 7 embryo’s hebben het gehaald en gaan de diepvries in.

ten laatste 25/03 weten we meer van genetica 🧬


De langste 8 weken die we hebben…



31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page