top of page
Zoeken
mdevos123

Rollercoaster - poging 2

20 november 2023


Mijn hormonen staan goed en we zetten terug de eerste injectie hormonen,

wat spannend.

Ik voel me emotioneel en blij tegelijk.


Terug een stapje dichter naar onze kinderwens.


24 november 2023


Echocontrole !

Heel benieuwd wat het deze keer zal geven.


Vol spanning neem ik plaats in de gyneacologische stoel, we beginnen met de linker eierstok en daar zitten weer mooie grote follikels en veel! Ik ben blij met dit te zien.


Nu de rechterkant,

deze wil duidelijk niet mee in de stimulatie, ze blijven klein.


Volgens de fertiliteitsarts is dit normaal, in een gewone cyclus is het ook steeds 1 eierstok die beter stimuleert dan de andere, dus ik ben er gerust in.


28 november 2023


Ondertussen weer 8 dagen verder en zitten we op de laatste hormonenspuit voor de trigger.


Deze keer ervaar ik toch meer last van de hormonen, het is een rollercoaster aan emoties.


Ik kan me werkelijk op 3 seconden tijd boos, blij en verdrietig voelen.

Niet te onderschatten wat voor invloed zo'n hormonen hebben op je lichaam en je mentale welzijn.


Maar oh wat tel ik af naar de eicelpunctie !



29 november 2023


Trigger-time!


Ik bereid mezelf voor op de 2 triggerspuiten, wetende dat ik de vorige keer ook meer last had.


En ja hoor, ze komen weer pittig binnen.

Maar nu is het nog maar 48 uur wachten en de eicelletjes worden geplukt.



Let's hope for a christmas miracle šŸ¤žšŸ»


Liefs,


šŸ©· Melissa


54 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page