top of page
Zoeken
mdevos123

Goede moed - poging 2

De tussentijd wachten was zenuwslopend, gelukkig konden we al snel terecht bij de fertiliteitsarts voor onze 2de kans te wagen.


6 november 2023


Hier zijn we dan weer, nerveus zit ik in de wachtzaal. De vragen spoken door mijn hoofd; "wat nu?", "wanneer kunnen we opnieuw starten?", "wat is er misgelopen met onze embryo's?".


Al snel roept de fertiliteitsarts mijn naam af.

Ik stap binnen en voel tientallen emoties door mijn lichaam heen gaan.


"Pure mal-chance heb je gehad met de embryo's, maar bewijst waarom we dit traject doen."


Het gesprek verloopt vlot en een voorlopige planning wordt opgesteld.


Ik mag al naar de apotheek om mijn hormonen gaan en moet nu wachten tot mijn menstruatie erdoor komt.


20 november 2023


"EINDELIJK , de Russen zijn in't land!" Ik ben denk ik nog nooit zo blij geweest om te zien dat ik mijn menstruatie heb.


Opgewekt bel ik naar de dienst reproductieve geneeskunde, ik mag langsgaan voor een bloedafname en een echo.


Vol goede moed rij ik richting het UZ , de bloedafname verloopt vlot en de echo zijn we intussen ook al gewoon.


In de namiddag krijg ik telefoon met het verlossende nieuws; "vanavond mag je starten met de hormoonstimulatie."


"Yes!" We zijn terug vertrokken.


Met positieve ingesteldheid starten we aan onze 2de IVF cyclus.



Liefs,


šŸ©·Melissa



88 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page